Thursday, June 5, 2008

Promosi: Arjuna Jiwa


Berbanding dengan dua karya yang pertama, karya kali ini sedikit berbeza. Tiada lagi konsep jibunsyi tetapi masih mengaplikasi teknik surah Yusof.


Arjuna Jiwa dikategorikan sebagai cerita rakyat. Ia mengisahkan tentang Arjuna Jiwa yang sering dibuli rakan sewaktu kecil, tapi dia tak pernah kisah. Baik hati atau lurus bendul?


Kehidupannya di Desa Seri Telipot bakal berubah dengan kehadiran antagonis utama, Disfum Silbi. Rakan-rakannya dirampas, cintanya tak kesampaian, pengkhianatan demi pengkhianatan menimpa dirinya yang baik hati atau lurus bendul itu.


Dunia Arjuna Jiwa berpaksikan konflik yang ada di dalam jiwa manusia yang sebenar. Rasa tamak, gila kuasa, baik lawan jahat...pembaca perlu membaca dari mula sampai habis untuk menyelongkar rahsia di sebalik kisah ini.


Secara peribadi (dan penuh perasannya), aku rasa novel ni ada auranya yang tersendiri. Lebih kuat daripada aura Super Saiya Son Goku ataupun Chakura Musang Ekor Sembilan Naruto. Tak percaya? Tengok kulit buku dia...seram...


Walau apapun, apa yang aku kata di sini takkan bermakna kalau novel ni tak dibeli. Jadi dapatkanlah di pasaran dengan harga RM 25 sahaja.


Boleh dapat di kedai-kedai buku berhampiran atau beli secara online melalui http://www.pts.com.my/ atau hubungi sahaja aku melalui emel nariza_alanus@yahoo.com.sg.

No comments: